Stallet

Igår när jag kom till skolan- försenad, eftersom bussen inte kom så stack jag direkt till stallet och hade min sista travlektion :D Vi hade intervaller och jag körde Buttercup och hon var väldigt stark... Körde om läraren  till och med xD

Idag hade jag terräng på Copri och det gick väldigt bra, men när vi skulle hoppa sista rundan var han askonstig och stannade på allt- även om vi hoppat det förut och vet inte riktigt varför och läraren sa ju inget heller så ..  Aja kom runt och hoppade de lägre hindrerna bara för att han skulle komma runt, som sagt- annars hade jag siktat in mig på de lite högre men nej! Tack för den Copri. Konsigt nog är han min favorit just nu-  bara man inte har galopp på honom... (Y) Jättemysig i dressyren och hoppningen, förutom idag då :P

Haft nationella i matte A nu och tror det gick bra!! :D Asskönt och nu ska jag cykla till affären och köpa färdgodis inför studieresan till flyinge imorgon!! Ska bli askul ^^ Och ska plugga hästkunskap resten av kvällen om betesplanering och parasiter- inte lika kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0