Barnkalas och Jens Fredricsson

Sov 12 timmar! Så härligt efter att inte sovit på flera veckor!  Höll seriöst på att somna vid 8 igår, innan vi ätit kvällsmat ...
Gick upp, åt lunch och drog upp till stallet för att hålla i ett barnkalas!
Flöt på bra och barnen var supernöjda. Till födelsedagsbarnet sa en: "Det här är det roligaste kalaset jag någonsin varit på!"
Fick beröm av föräldern och flera barn är väldigt inne på att börja rida efter detta ;)
Härligt!
Dock var lille Filur(knappt större än en shettis tror jag?) grymt stark och pigg idag. Fick turas om med att leda honom för att vi blev helt slut!
Barnen som red han bara skrattade och ville "trava meeeeraaa!"
Tuffingar de kommer bli!


Sedan kollade jag lite på Jens Fredricsson träningar- shit vad han får dem att utvecklas på bara en lektion! Nästan lika sjukt som att han alltid prickar in tillfällen då jag inte har häst att medverka på... :/ Riktigt synd faktiskt!
Resten av kvällen har spenderats vid datorn då den krånglat med biobiljetter jag bokat.. Aja nu ska jag börja packa för skolan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0