Den onyttiga dagen!

Idag är det fredag och det är då man kommer in till "vanliga världen" efter en hel skolvecka!

Det första jag brukar göra är att köpa en stor påse godis att ha på tåget och sedan brukar jag gå runt och kolla i favoritbutikerna i halmstad: Bikbok, Gina Tricot, H&M och ibland hinner jag även med Monki. Jag har blivit ganska snabb på att kolla igenom butiker, men beslutsångesten är det som tar tid .. x)


Idag har jag gjort ett nationellt prov i Engelska, den skriftliga delen. Resten(hörförståelse och läsförståelse) ska göras nästa vecka. Så har lite att plugga i helgen men egentligen ingen tid till det. Det blir väl att pussla lite som vanligt..

Ikväll hoppas jag på att Garkus ska kunna öva på vårt nummer till Lucia-showen och imorgon ska jag åka upp till Jönköping med några vänner och kolla på Breaking Dawn, det har planerats länge nu (Y). Vi är samma gäng som kollat på alla filmerna nämligen, det är som en tradition ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0