It's okey to be afraid...

Som ni kanske gissat mår inte Florran alls bra. Hon mår sämre för varje dag och det är hemskt att uppleva. Man blir nästan gråtfärdig när man ska hämta in henne i hagen, för hon är så glad över sin morot och sedan kan man bara ställa in henne i boxen. Det går inte borsta henne. Vi har gett upp tanken att lyfta bakhovarna för länge sedan.

I fredags fick jag besked av mamma att försäkringsbolaget äntligen gav oss tillstånd, att min Fire Flory ska få slippa lida mer.
Jag blev ärligt talad så lättad att jag fick hålla tillbaka tårarna, eftersom jag satt inne på Halmstads tågstation.

Detta är det enda rätta, ändå är det fel på alla sätt.
Jag trodde inte att du skulle kunna rota in dig så djupt i mitt hjärta på ett år.
Ett år där du varit hur helvetes jobbig som helst mot mig. Bitit mig oräkligt antal gånger, sparkat mot mig.
Ett år där du lärt mig vad kärlek är.
Ett år jag aldrig glömmer.
En ponny man aldrig glömmer.

F i r e  F l o r y





Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, men usch vad hemskt! Har själv varit med om sånna här situationer.. Sheeba om du minns henne? :( Vad hände egentligen? <3

2011-11-15 @ 10:36:08
URL: http://stoplookingback.blogg.se/
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Usch, gråter :'( Stackars dig.. Vila i frid FINA hästen! <3

2011-11-16 @ 00:05:39
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0