Think twice, there's anoyher day for You and Me in paradise..

Lite sisådär lagom trött och en dag kvar till lov! Kommer bli ups and downs kan jag säga redan nu...

jag ska
* va översocial med vänner!! :D
*åka till vetrinären igen...
* Ha typ 3 Garkus-aktiviteter
*Klippa mig! (intresse klubben antecknar, jag vet ;) )

*Dö lite grann över att jag faktiskt inte har något liv? x)





Aja imorgon startas skoldagen med ridning på Fjella, få se om vi får göra något roligt förhoppningsvis (Y)


Första gången jag satt på Min Fire Flory <3

Kommentarer
Postat av: Alma

usch, hon som är så fin ! :(

Kommer dom inte kunna göra något åt det då ? :(

2011-10-28 @ 17:23:34
URL: http://almaochclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0