DM final

Idag var det Dm final och efter många om och men blev det DM-finalen ändå, vilket jag ångrar i efterhand. Men "alla" tyckte att vi skulle starta när vi väl kvalat dit, men måste väl lära mig att inte lyssna så mycket på vad andra säger, det är ju mitt val i slutändan (inget bra för en människa med beslutsångest.. x) ) :/


Red iaf fram och det tog en evighet att få henne mjuk, sedan kändes det som hon fick kämpa sig över hindrerna! En helt ny känsla på henne, då hon verkligen kan hoppa hus. 110 är liksom som 80 cm i vanliga fall för henne! :O Så det sket sig totalt och blev besviken/ledsen/arg/besviken på mitt val av final osv, osv..
Aja härliga personer finns det på Gark, blev glad för de kloka råden av bl.a.  Forsmans, Löfstrand och även lite råd från Pernilla Josefsson. Skönt med peppning iaf! :)
Så nu blir det att rulla runt några fler LB:er som vi egentligen hade tänkt och få rutin i det, innan vi startar på den här höjden igen :)
'
Får helt enkelt leva med de underbara rundorna från igår! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jättefin bild! :)

2011-09-10 @ 18:30:51
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0