Rundvandring i Belgrad!

Idag åt jag en väldigt onyttig frukos med muffins och en crossiant som inte va så god som jag tänkt mig..

Aja sedan gick vår lilla turistgrupp iväg på rundtur och vi var på svenska ambassaden och där var en kille som jobbade där som var serbisk och alla blev typ "kära" i han och det tyckte han var lite pinsamt ;)

Vi kollade på en ordtodox kyrka under uppbyggnad som kommer bli en av världens största!
Svängde förbi parlamentet som hade annat att göra idag och köpte även upp ett paraplylager på en basar (Y)


Jag, Louise, Ida och Jeanette (bilderna är hennes) framför kyrkan!



Inuti.. Ser ni arbetarna i taket? Inget problem med höjder verkar det som ;)




Parlamentet!

Armén som är beväpnad med färgglada paraplyer!
Extraknäcker genom att jaga iväg folk från fort...



Ni behöver inte vara oroliga för att vi är hungriga- vi göds..



Det var såhär vi upptäckte Belgrag idag, med ett paraply som jämt skymde sikten (Y)


Vår hälsning till hotellet!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att du har det bra! Allt bra hemma, Florran och jag var ute 1tim 15 min idag runt hela rundan. Mest skritt trav fram och tillbaka mot Anderstorp.

2011-09-21 @ 23:08:28
Postat av: rebecca

tänk så feta ni kommer bli alex :D

2011-09-25 @ 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0