Vi blåste bort...

Idag slapp jag det mesta av stalltjänsten och det var väldigt härligt att vila ut!
Hade bestämt mig för att rida ut med Jossan då det var så fint väder- men då börjar det blåsa och regna på en gång.. Så skrittade fram ute med shettisen Ted och hans medryttare då han helt plötsligt drar iväg i 180 knyck!

Kan ju säga att Nakita inte fattade vad som hände först, men sedan töltade hon fram. Eller något liknande. På snedden. Nästan lite imponerad!

Red lite i ridhuset och fick till rätt bra form i traven och skritten, men galoppen var hon supertaggad i. Hon bara spände sig och sprang på... Kan ju säga att jag fick kämpa idag!

Två nya praktikanter är även inflyttade idag! Men jag har numera paxat det bästa rummet Mohahahaha....


Le me- Every day (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0