Dag 2, känns som 30

Idag red jag samma ponnyer igen!
 
Den smäckra dressyrponnyn är SÅ fin.
Nästan att jag tycker det är kul att rida dressyr för att den är så mjuk, genomriden, underbar osv osv.. Känner ni en ponnyryttare som söker dressyrponny- tipsa om denna!
 
Så himla viktkänslig är den också, gör galoppombyte bara för vikten utan att tänka.
 
Den andra busponnyn skötte sig super!
Ännu stadigare i formen idag ( 5 år som sagt) och allmänt mer avslappnad och tuffar på som ett tåg! Förutom när den gör avbrott för några få bockpauser ;)
 
Småkär i dessa glädjepiller, detta behövde jag verkligen!
 
Just nu är jobbet väldigt lugnt, men nästa vecka kommer det en hel lastbil full med nya hästar och ponnyer, så jag uppskattar mjukstarten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0