Första hoppträningen på Scotland

Ja, det var ju lite spännande eftersom jag inte hoppat Scotland överhuvudtaget innan!
 
Vi började med mycket öka, minska, flytta och ställ ut- övningar på volten vilket var väldigt bra som uppvärmning!
 
Sedan hoppade vi fram och Scotland drog iväg mot och efter hindrerna. När vi sedan hoppade en liten bana, hade jag halvt om halvt koll på honom. Ibland gick det fort och ibland fick jag till det riktigt bra ;)
 
Sista rundan vi gjorde gick superbra, tappade honom bara på vägen till sista kombinationen då han blev stark, men annars höll han sig lugn och samlad hela rundan! :D Skitnöjd! Han är ju rätt speciell och när han stressade upp sig så fick Linn komma och klappa och prata lite lugnande med han och sedan pustade han ut- knäpp häst ;)  Men en charmig sådan!
 
Jag valde att inte hoppa banan högre då jag var nöjd med att jag NÄSTAN hade kontroll på honom ;)
 
Jag har film, och har vi riktigt, riktigt tur så kanske jag hinner slänga upp den imorgon innan vi drar till flyget- men det är ett STORT kanske. 
 
Jag har tyvärr inte kunnat/haft tid att förbereda några tidsinställda inlägg, så bloggen kommer vara rätt tom en vecka framåt! Så vet ni ;)
 

Bild på Linn och Scotland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0