Önskelista 2- hästiga saker!


En väst och ett par snygga helskodda ridbyxor från Hööks!



Ett par helt vanliga chaps(Hööks) och här är något väldigt onödigt (då jag inte har en häst alltså ;) )
Det supersnygga Anna Scarpati schabraket med ett royalblått pannband till. Mums.

Sedan tidigare har jag även siktat in mig på detta sköna schabrak just för att brodyren är klockren!
Den kommer från Exclusive Horse Wear :)

Så på denna listan är det egentligen bara en sak jag misstänker kommer bli köpt i närmaste framtiden- nämligen chapsen!
Mina chaps jag har i skolan håller på att falla sönder. Totalt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin header du har, älskar bilden!

2012-08-19 @ 19:51:23
URL: http://www.mnightlighta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0