KÄNDISAR

Eftersom jag gick på mässan på eftermiddagen, då de stora stjärnorna återvänt till sina hästar och förberedelser så såg jag inga ryttarkändisar!

Däremot såg jag två andra välkända ansikten nämligen

Linn Olsson

Hon har en väldigt stor blogg på linnolsson.se som jag följer, och hon har en störtskön ponny som är mer i luften än på marken- nämligen Winnetoo!

Sedan lägger hon upp bra, tänkvärda inlägg, fina bilder och är allmänt intressant ;)

Så jag kan ju säga att jag blev lite lätt starstrucked och stirrade ut henne i princip... Stackars människa!







Sedan såg jag även en välkänd person som är älskad av de flesta-
JACOB LING VANNERUS från ponnyakuten 1!

Han gick förbi flera gånger och kopplade inte att det var han först...
Men yes- Han är snygg i verkligheten också, tjejer!





Kommentarer
Postat av: alva

Kul haha, jag såg typ halva Sveriges hästbloggar, minst!! xD



Sv: Visst blev det :D

2012-02-29 @ 16:05:47
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: alva

Sv: Typ Linn Olsson, Sofia Genne, Dressyrmupparna, lamiamichelle, ponnyochryttare, Ponnysanning, Nellie Berntsson av de stora bloggarna, sedan ett par till lite mindre oxå :) Så en hel del haha!

2012-02-29 @ 17:02:57
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0