Riskettan och frusna tår

Idag har varit en väldigt händelserik och bra dag!

Började dagen med att åka från skolan vid sju till Falkenberg för att medverka på riskettan! Var rätt intressant faktiskt och lärarna var väldigt bra på att hålla det lättsamt ;)

Sedan blev skjutsen tillbaka till skolan försenad pga att föraren skulle köpa kött? Aja så kom för sent till matten, sista lektionen vi hade innan provet på tisdag- spännnande... Snarare läskigt! Men sedan är kursen slut och ingen mer matte i hela gymnasiet-  L O V E !

Resten av dagen/kvällen spenderades i ett iskallt ridhus där jag agerade fotograf åt mina kära klasskamrater som startade i en dressyrtävling!

Att sedan mina klasskamrater kammade hem hela skiten tyder bara på att vi är bäst- NP10B <3

Från vänster i bild! ;)

Rebecca Lönn- Vinst LB Ponny, 2a LA Ponny
Ronja Wahlström- 2a LB Häst
Ida Olsson- Vinst LB Häst( på ridskolehäst kan tilläggas!)
Emma Hulander- Vinst LA Häst och även en placering i LB ;)



Bilder från tävlingen och även från min Photoshoot med Rebecca (längst till vänster) och hennes fina ponny Nelson kan nog komma upp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0