Some jumping

Mamma ledde fram Nakita medan jag kånkade fram hur många bommar som helst?

Det var iaf bra övningar med bom före och efter och Nakita hoppade mycket rundare och fint över.



I den nya sadeln kunde jag sitta emot och hålla ihop henne innan hindret, och fick fina språng över hindret. Sedan drog hon lite, men det blir bara lättare och lättare att stanna.

Blev lite mer jobb med bomserien eftersom hon gärna ville öka de sista bommarna, men efter några upprepningar fick jag ihop henne hela serien och kunde stanna henne innan väggen :)

Mycket jobb kvar innan jag hittar henne, men det går i alla fall framåt!


VEM VILL SE FILM?

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill se film :)

2012-02-06 @ 21:31:18
Postat av: Nellie

Jaa film :)!

2012-02-07 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0