Dags för fredagsmys?

Va nog uppe lite väl länge igår för är helt död idag! Kommer säkert sova på tåget och missa att hoppa av..

Har iaf avklarat dagens första lektion om underlag och hur hästen påverkas av det! Ex. Är det för mjukt underlag så hästen inte får tillräckligt med spänst och kan då belasta sig fel.

Nu ska jag skriva en engelska uppsats om hemlösa, eller sova för att orka med att rida ikväll? Har ändå ingen lärare denna lektionen så kan ju egentligen göra upppsatsen på tåget ;)
Sedan är det bara en matte C lektion också- yeeyy...

Nä nu ska jag och ta packa det sista så kan jag vila lite sen!


Kan ju även nämna att igår lärde jag minsann mig att lägga vanliga standard bandage med bomull och gasbinda och även galoppbandage( t.ex om hästen trampat sig på baksidan av hoven)! Väldigt nyttigt och hästarna såg ut som mumier! ;)

Galoppbandage


Stall bandage

Bandage1234


Kommentarer
Postat av: My

Trevlig blogg =) /M

2012-01-20 @ 22:30:23
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0