Måndagsbarn

Idag var jag trött och seg- som vanligt på en måndag!
Jag måste ju alltid upp tidigt antingen för att rida Nakita innan tåget rullar mot Halmstad eller som idag då jag åkte till kiropraktorn! Innan jag skulle till tåget hann jag även ta en välförtjänt powernap!


Rätt tradiga lektioner idag om Arbetsmiljö och säkerhet!
En bra grej var att vi gick igenom hur man vill tas emot på en arbets/praktikplats!
Vi kom fram till att man vill:
*bli välkomnad
* presenterad för de övriga
*visas runt
*och få en insyn om hur saker sköts på gården :)


Resten av kvällen har jag försökt mig på att göra köttfärssås och mina kompisar skrattade åt mig och folk som gick förbi tyckte att det var "konstiga köttbullar"... :(

Hoppas ni hade en roligare måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0