En lagom svettig dag

Innan lät varje dag såhär:
 
"Neeej, det regnar för mycket!"
"Var är solen, värmen, sommaren??"
 
Nu låter det:
 
"Det är för vaaarmt, svettas som en gris.."
"Snälla, snälla lite vind??"
 
Ja, vi svenskar blir då aldrig nöjda. Så imorgon får vi en blandning med 26°, regn och åska. Tack för den!

 
 
Imorgon ska jag nämligen med och kolla på när Matilda debuterar i fälttävlan (jag är minst lika taggad jag och säger det igen;  stackars mina kommande barn. Jag kommer bli en hemsk ponnymamma... ;) ).
 
Hon ska rida P70, vilket innebär att hon rider ett dressyrprogram, hoppar en bana på 75 cm och sedan rider hon en terrängbana på 70 cm. Precis lagom att börja med, och om de gillar det tror jag de kommer kunna klättra rätt snabbt :)
 
Kameran följer med så Matilda kommer få en massa fina bilder från sin debut! Och så kommer jag säkert hitta fler fina ponnys att fota ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0