Nyfiken på..

Hittat några saker hos Perfect Sit of Sweden som jag verkligen, verkligen vill ha!
 
Jag SKA köpa, helt klart, frågan är bara vilken av dessa två modeller?
 
Denna västen "stramar" när man kutar ryggen och påminner en om att sträcka på sig ordentligt. Kan även användas utanför ridningen!
 
Hållningen är extra viktig för min snea rygg :P
 
-"Perfect Shoulder hjälper dig som ryttare att träna upp din hållningsmuskulatur genom att dra tillbaka och öka rörligheten i framåtroterade axlar och kutiga skuldror. Det gör att du uppnår en korrekt position i sadeln med tillbakadragna skuldror och en stark bål." - Perfect Sit of Sweden
 
Perfect ShoulderPerfect Shoulder
 
 
Eller denna!
 
 
-Ridbågen fästes bakom ryggen och "krokas" sedan i runt överarmarna. På så sätt intar du en korrektare sits i sadeln genom rakare rygg, stadiga och mjuka händer och med armbågar som kommer att ligga intill överkroppen - Perfect Sit of Sweden
 
Denna verkar ju ta båda mina problem i en smäll, men är rädd att jag kommer känna mig "låst" i den..
Någon som hört något om dessa? :)
 
Perfect Sit
 
ALLA BILDER är  från Perfect Sit!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej vilken fin blogg du har :D

2012-07-03 @ 13:36:13
URL: http://teamdponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0