Scotland

Efter om och men fick jag in Scotland från hagen (hittade inte ingången, glömde ta med grimma...) och bestämde mig för att rida barbacka precis som senast! :)
 
Bara jag inte spänner mig och verkligen slappnar av totalt så går han fint och jag vågade mig faktiskt på att galoppera galningen barbacka! Fick stå upp en del (benmuskler here I come!) men han var SÅ, SÅ FIN!
Och efter galoppen bara travade han på i låg form. 
 
Bestämde mig för att utmana ödet ännu en gång och skritta över lite bommar faktiskt och efter lite skeptisk inställning gick han över dessa 2 bommar flera gånger.
 
Det ironiska, mina vänner, är att hästen är 20 x)
Verkligen en speciell kille detta, men så himla fin och rolig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0