Scotland

Scotland var så trött och mysig idag!
 
Så tog det rätt avslappnat på ridbanan och red i lång, låg form  (vilket jag inte trodde att jag skulle lyckas med på denna hetsporren) och det mådde han väl av och fick stretcha ut sig ordentligt!
 
Lyckades t.o.m få honom att tänka lite lång, lågt i galoppen också! HAN VAR SÅ GRYMT DUKTIG OCH GAV EN VÄRLDENS BÄSTA KÄNSLA! Jag bara log, log och skrattade!
 
Sedan så började sadeln glida bakåt när jag började jobba lite mer med traven (jag hade inte spänt åt ordentligt... ups) och det blev han lite stressad av i ridningen. Lyckades få några fina varv på volten innan jag hoppade av, la om den och lät mamma leda han medan jag tittade på lilla Bella Bus sadel! :) Synd att jag gjorde missen med sadelgjorden bara!
 
Mycket, mycket glad att jag får rida denna ponnyn :D
 
Är ni lite sugna på film kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0