Trädgårds fix

Dagen har bokstavligt  talat ägnats åt trädgården,plantera, rensa ogräs och sätta upp baden baden stol.
Men jag har även hunnit med att köpa nagellack och en parfym( WOW jag är otroligt imponerad av mig själv!!) och äta jordgubbar med glass!
 
Jag lever på att jag vet att jag kommer få en bra lön, men den kommer först i augusti..
 
Måste planera hur mycket jag ska rädda från min slösaktiga sida...
Det finns en typ en slösa-demon inom mig.. Läskigt.
 
Snart borde Nakita bli brunstig och håller verkligen tummarna för detta nu!
Det bara måste gå, jag orkar inget annat..
 
Jag ska göra ett inlägg om vad jag inte borde köpa för lönen, men som jag vill ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0