Vilket ös!

Jag pratar om när Nakita släpptes ut i en av de största hagar hon någonsin gått i, skulle jag misstänka.
 
När jag släppte henne rusade hon förbi de andra hästarna, rakt ut i hagen och sprang tills den tog slut med dom andra hästarna bakom sig. Hon fattade dock inte varför de följde efter henne... ;) 
 
Riktigt söt var hon och riktigt lycklig! Scotland, som jag rider, blev chockad när han såg henne eftersom hon har flugtäcke på sig. Han stod och stirrade vääldigt länge ;)
 
Som ni kanske fattat så står hon för tillfället på samma gård som Scotland, skitsmidigt!
Så imorgon visas Nakita för en intresserad och jag rider Scotland- trevligt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0