29 timmar i stallet

Igår åkte jag upp vid klockan två för att tömköra Bounty, vilket den gamla gubben fixade helt okej då det var första gången han tömkördes! :)

Sedan var det lite att fixa med Nakita och därefter blev det Hästskötarkurs med övernatttning som gällde!
Vi höll på fram till 4 idag och sedan skulle jag rida ett pass på Bounty också.

Barnen har fått ridlektion, sätta ihop träna, putsa, mocka, packa mat, byta vatten, släppa in/ut hästar, lärt sig hästdelar och olika sorters bett mm.
De har kortsagt blivit väldigt allmänbildade på endast två dagar.
Mycket imformation att ta in, så de är nog lika trötta som jag är just nu.

Vill sova. Sängen kallar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0