Min styrkor och svagheter

En svaghet som jag har i min ridning är att jag inte är så bra på att anpassa mig till olika hästar, vilket ställer till med problem på skolan då vi aldrig rider samma häst 2 gånger i rad!
Jag behöver tid på mig och passar bara med vissa hästar.
 
Hästtyp 1: Seg, lat och ovillig. Sånt är jag inte bra på överhuvudtaget!
 
Hästtyp 2: Helt normal, normal framåtbjudning. Kan behöva väckas lite för att engarera sig. Kan rida hästen utan problem, men inte min favorittyp.
 
Hästtyp 3: Pigg, åt det heta hållet och gärna en aning galen. HÄR känner jag mig hemma ♥ Och det är även dom jag klickar med och får fram det bästa av både min ridning och hästen.
Hellre att de vill för mycket än för lite ;)
 
Känsla: Jag får känslan, när jag sitter på en häst som passar mig. Så enkelt äre! ;) Annars tänker jag bara för mycket!
 
Sits: Ska ta bak axlarna mer men överlag bra! Bra skänkelläge :)
 
Handställning: Skrattretande.. Lägger omkull handen och ut med armbågarna! Men jobbar på det ;)
 
Blick: Kan förbättras även den!
 
Sammanfattning! Mitt skänkelläge är iaf bra... Alltid något ;)
Nedan ser ni en väldigt bra exempelbild på min handställning..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0