Nä, nu blir det C-ponny för hela slanten!

Kanske inte riktigt, men jag ska motionera en väldigt fin C-ponny som står på samma ridklubb!
 
La Bim heter det lilla fuxstoet och det ska bli väldigt spännade att testa hur hon känns. Ni vet säkert att fuxar är lite speciella, detsamma brukar man säga om ston... och ponnyer! Denna damen har allt haha! :)
 
När detta läggs ut är jag nog i full gång med tömkörning  av damen! Nästa gång blir det barbacka ridning! Då hoppas jag att jag har filmkamera eller systemkameran med mig och även en "frivillig" kameraman( men gissar att det blir en kvinna)
 
Lite bilder som jag tagit på henne tidigare; Från nu till då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0