Sommarlov!

Det har hänt så himla mycket på en gång att bloggen inte har prioriterats!

Jag har varit vilse i Danmark med ett gäng serber utan svensk lärare som glatt åkte vidare på tåget.

Jag har åkt in till Mc Donalds lite spontant med goa tjejer sista kvällen och sedan blev det dans, dans, och dans!

Jag har sett treorna springa ut och detta året kändes det lite mer.
Vill svära. FAN.
Kommer sakna dom <3


Börjat filosofera över att nästa år är JAG en trea.
Den som nollar ettor, är galen och ska skrika om student. Helt sjukt.
Nästa år är det mitt älskade NP10B som står på trappen och sjunger i vita hattar. Jag kommer säkerligen inte träffa alla igen efter det. Vill verkligen inte det ska hända.

Låt mig stanna just här, snälla?

En av treornas avslutningssång
MELODI; Brandsta City Släckers ;)

"Vi står här på skolan vi bodde på, igår var den hela vår värld.
Men ingenting känns likadant som då- Inga nykta elever finns här!
Vi springer från fritids över stock och sten och får någon prick då och då.
Och fastän vi hoppar och gömmer oss, åker vi fast ändå.

VI HAR TATT STUDENTEN IDAG!..

Fastän teman är bäst när de handlar om häst så förstår inte lärarna det.
Vi förstod inte alls vad dom menade då, så vi slutade bry oss om dom.


Fastän inget skulle få skilja oss åt, så står vi på trappan idag.
Vi klamrar oss fast vid varandra och grät- MEN 09B VI FINNS KVAAAR!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0