Tömkörning av en liten fuxdam!

Åkte upp till stallet på förmiddagen och fixade mockning och tömkörde Bimman!
Inte helt säker på om hon blivit tönkörd innan, men det spelar ingen roll för hon var så grymt fin! Bara tuffade på i låg, avslappnad form och arbetade genom kroppen.
 
Toppenfin, skulle vilja ha film på det!
Där imponerade hon verkligen på mig, hon verkar ha ett fint steg gömt där inne också den lilla hoppmadammen!
 
Det enda var att jag fick engagera henne lite mer i högergaloppen, där hade hon lite jobbigare verkade det som. Arbetade med övergångar för att få henne att reagera snabbare och även öka och minska volten så jag varierade mina krav på hur mycket bakbenen aktiverades ;) Fina ord, fina ord!
 
Nu ska jag ta ett litet träningspass för mig själv också, vi höres!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack, vi blir rorda over dina fina ord om bimman. Hon ar verkligen en toppenponny. Glad for att hon ar min. kram fran mig har nere i Grekland.

2012-06-25 @ 17:24:22
URL: http://malinjacobssson.blogg.se
Postat av: Maja---dressyrteam

Fin blogg ! =)

Kram!

2012-06-27 @ 12:25:23
URL: http://dressyrteam.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0