BÄSTASTE PONNYN!

Idag så hade jag bestämt mig för att hoppa Nakita med hackamore och så blev det!

Började med att rida fram i alla gångarter på terrängbanan med en övertaggad och lycklig ponny! Efter en stund så gick vi in i ridhuset för att testa några skutt och vet ni va?



-HÄSTEN HOPPADE SUPER GRYMT BRA! Med hackamore kunde jag ta tag i henne, jag kunde få in bakbenen och balansera upp henne - både före och efter hinder!

UTAN PROBLEM.

Detta är verkligen en milstolpe för oss. Idag var det så grymt härligt att hoppa, att känna att man ha kontroll och hoppen blir ju därefter!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Säger ju att hackamore är grymt bra ;) Tack för att jag få testa dina bett föresten! :)

2012-03-03 @ 23:39:35
URL: http://absouttilda.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, vad roligt! Så läcker bild!

2012-03-06 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0