"det finns hopp"

Hästtandläkaren kom tyvärr inte idag, så jag hoppas på att hon kommer i början av nästa vecka! Vill verkligen kolla om det är något i munnen, om inte- Så vet vi iaf det!

Idag kändes det i kroppen att jag inte haft en vilodag på länge och även att vi var 2 mann mindre.. Gick riiktiigt segt!
Jag skrittade med som sällskap på Ella när en unghäst skulle rida ut en sväng för första gången.




Ridpasset då! Jag började med longera och jobbade med övergångar mellan de olika gångarterna. Det roliga är att hon vet precis vad man menar men vill själv bestämma var och när hon ska sakta av!

Sedan hoppade jag upp och red barbacka. Tänkte på att ha breda händer för att lättare komma åt henne och det gick helt okej! Helt klart på rätt väg iaf. Fick till det riktigt bra i traven ett tag :) Sedan hoppade även Lotte upp för att lossa henne ännu mer och checka av hur hon kändes. " Det finns hopp!" var hennes kommentar ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja han är helt underbar :D

2012-03-30 @ 23:18:09
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0