En äkta vårdag

Idag så fick nästan alla hästar gå ut på promenad! Första rundan fick Nakita hänga på och hon blev såklart glad över att få sträcka på benen. Andra rundan ledde jag Manne, och imellanåt skötte han sig riktigt bra :)

På eftermiddagen longerade jag en shettis vid namn Ted och fick en godispåse för det- Me like!

Sen skrittade jag även ut Nakita samma runda som vi gick på förmiddagen,  bara att jag red istället ;) Och så fick hon trava lite- hon var vääldigt pigg kan jag säga! :) Men efter fyra dagars vila får hon faktiskt vara det.

Kan ju nämna att hon numera få gå med benskydd i hagen tills hon lugnat ner sig och efter ridningen var "bulan" nästan helt borta!

Kommentarer
Postat av: Maja & Ylva

Åh gud vad fin häst :)

2012-03-17 @ 15:27:51
URL: http://java.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0