En ridtur på kvällskvisten

Tog mig direkt till stallet och ångrade mig om hoppningen och jobbade istället med lite markarbete! Mycket öppna, flyttningar och att få henne att hela tiden jobba med bakbenen och få henne inom alla "ramar"!

Jag fick även en jämnare kontakt på båda tyglarna när jag jobbade lite mer med min vänsterskänkel(som jag är lite svagare i!)

Både jag och Nakita kämpade på ordentligt och hon frustade och frustade! När jag väl hoppade av och skulle leda henne släpade hon nästan mulen i marken i 2 varv runt ridhuset! Då har hon jobbat ordentligt ;)

Utrustning: Equippe Schabrak, Hoppsadel och hackamore!


Kommentarer
Postat av: Malin<3

Så super fin header! Kram..

2012-03-10 @ 09:39:53
URL: http://malinjacobssson.blogg.se/
Postat av: Wilmaoklara

Fin blogg, var gärna med i veckans ekipage på våran blogg :)

2012-03-10 @ 14:12:15
URL: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0