Lycka

Nu är det äkta vårväder! Solen skiner och det är nästan helt vindstilla!

Som vanligt blev det stalltjänst på morgonen med mockning och allt vad det innebär.Därefter fick jag longera Ella och fick lite småtips på hur jag kunde variera longeringen! Om hon inte blivit såld är det en häst som jag kommer få testa att rida inom de 5 veckor jag är här :)

Sedan var det mycket iordning görande av hästar som skulle ridas eller ledas med sadel. Det är nästan bara unghästar här :P

Det var så fint väder att jag passade på att fota lite och det kommer upp senare- för nu vill jag gå ut i solen lite till innan hästarna tas in. Då ska även Nakita få kiropraktorbehandling och sedan kommer jag säkert pyssla ett tag ;)

Svullnaden hade gått ner jättemycket i morse så det kan omöjligen vara en senskada! LYCKA! :D Några dagar till med back on track så är det nog helt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0