PRAKTIKEN

Idag har jag haft körkortteori och kan även säga att jag räknar ner till praktiken!

Då ska jag och Nakita vara nere i Smygehuk, Skåne i 5 veckor hos världens bästa dressyrtränare och sadelinpassare Ann Charlotte Larsson( har även uppfödning och provar ut sadlar till Linda Algotsson och Tullstorp, som är Jan Brinks stall) och hennes man är även vår kiropraktor :)

Ska bli grymt lärorikt med tyvärr tidiga morgonar men jag kommer få lektioner och det är det som är det viktigaste!
Är ni nyfikna på henne finns deras hemsida här!

Jag tränade för henne när hon bodde i Gislaved och hon ger en så mycket på bara en lektion. Så jag kan lova er en före och efter film från praktiken!



Hon har fött upp två superlovande ponnyer som har fått bland de bästa poängen på ponny kvalitén någonsin i dressyr och vunnit hoppningen(Superstar).

Monty

Vann dressyren och lovordades!


SUPERSTAR
Vann både dressyr och hoppning på kvalitén och fick det högsta beyget någonsin i Sverige!






Källor:
Här
Här
Här


Kommentarer
Postat av: magda-matilda björklund

Kanon fin blogg !! :-)

Kolla gärna in våran blogg, det är en nystartad hästblogg med allt möjligt. Vi tricktränar våra hästar och håller på med naturlig hästhållning :-)

2012-03-01 @ 23:51:18
URL: http://naturalpony/
Postat av: Sara Carlsson

sv: det är ingen fara :)

2012-03-02 @ 00:07:32
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0