Dressyrhingstarna

DUNHILL var rätt så snygg kan jag säga..

En av mina favoriter- kolla in galoppen... <3




Jan Brink och JJ Rayban

En av Jans egna favoriter!



Ampere




BELLAGIO

Väldigt elegant hingst, lite för nätt för min smak- gillar maffiga hingstar ;) Men väldigt, väldigt vacker med mycket nerv! :)





Don De Jeu

Vackert huvud och en av mina favoriter!




Ston med föl e. Ampere och e. Bellagio

De lekte rejser hästar!!


CHIRLON 23 år gammal- Ändå otroligt fräsch! Rör sig bara en gång om året, på just hingtvisningarna :P

ZALADIN- årets bruksprovsvinnare!



Kommentarer
Postat av: Isabelle Broberg

Fin blogg! En i stallet där jag står med min ponny delar häst med Briar. Och en av hennes hästar ska även betäckas med RayBan snart också! :D Tycker det är skit coolt :P



Bloglovin byte?? :D <3

2012-03-19 @ 14:14:12
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0