Väl kämpat!

Idag jobbade jag igenom Nakita ordentligt ute i paddocken och eftersom det blåser så här i Skåne ska hon börja gå med luva ;)
Plus att hon är riktigt söt i det!

Skrittade fram länge och jobbade med övergångar,
serpentiner och volter i skritt med tanke på hoppningen igår. Sedan började jag med trav på serpentiner, volter och avbrott. Galoppen var även den fin, men fick inte till henne ordentligt förrens jag släppte stigbyglarna.
Konstigt nog så rider jag bäst barbacka eller utan stigbyglar- antar att det tvingar mig till att sitta ordentligt :)


hädanefter ska jag nog börja varje ridpass utan stigbyglar och länga dom några hål, tyvärr är jag en ryttare som behöver långa stigläder i all ridning- Too bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0