En Ünderbar dag

Idag så har jag bevittnat ett kosläpp!

De typ stannade, stirrade, bockade och satte sedan av i något som liknade galopp! Tyvärr var det många som skymde sikten för mig, men när de flesta gått kunde jag knäppa lite vettiga bilder ändå ;)

Vi hade även ponnyridning, brandbil, gungor och massor av fika till försäljning och allt gick till Garks ridskoleverksamhet! Hur grymt?!

Övertalade mina blivande duktiga fälttävlansryttare i klubben ( Ida och Angelina) att hänga med för att kika på terrängmomentet i Tranemo och kan säga att de blev rätt sugna ;) JAG blev iaf det! Vill, vill, vill hoppa och det högt! Älskar känslan man får när man klipper ett högt hinder och det bara känns så perfekt!

Blev lite foton från de båda ställerna som jag laddar upp till ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0