Första brännan och..

Idag har det varit en GRYM dag. Helt sjukt underbar.

Började dagen med debatten( hatar debatter..) om vargar som jag fasat för, men det gick faktiskt bra! Sedan hade vi en seg genomgång i Biologi och därefter slutade vi!
'
Så då slängde vi oss på gräsmattan och stekte och sedan cyklade vi till havet och stekte där istället.
Känner nu att det kanske blev för mycket av det goda... Rätt stekt. Eller baconiezed som Lisa säger. Så känner jag mig just nu- STEKT BACON.
'
Tror jag ska hålla mig undan solen imorgon ;) Om jag lyckas återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

Ååh, havet! Nu blev man inte alls avundsjuk ;)

2012-05-24 @ 09:06:13
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0