Me being nice

Idag har jag haft en "tömkörnings lektion" för Angelina med Mayan (som jag red igår) och de tog till sig väldigt bra! Lite krångel med galoppen då hon blev väldigt stark, men skötte sig jättebra i skritt och trav.

Precis sån träning hon behöver för att få till överlinjen och likaså att man använder halsförlängaren- då slår jag vad om att de har en helt annan ponny efter sommaren! ;)



Efter detta hanns ett möte med Garkus med och äntligen är våra egna pikéer på gång! Lägger såklart upp en bild på dom här när vi fått dom!

Då Nakita varit ute i det fina vädret hela dagen och motionerat sig själv ( hon brallade när en ridskoleponny levde loppan över hela anläggningen.. x) ) så ryktade jag henne och gav henne godis! Mamma tömkör på tisdag i vilket fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0