SAKDEGLÄDJE ÄR DEN SANNA GLÄDJEN

Det var rätt många som klagade över att de hade ett skitkonstigt nationella i matte igår. Tänkte bara upplysa alla om att jag inte kommer läsa matte på hela 3an, och har inte heller läst på ca ett halvår?
Rätt gött kan jag säga och då har jag ändå hunnit att läsa ändå till matte C, redan i tvåan! Lite imponerande I KNOW!

Allmänt så älskar jag att vara skadeglad. Det är sjukt kul på något sätt.. T.ex. det här med att elever på min skola slängs i gölen ( en bäck, även kallat att man GÖLAS).
Då jag varit i en gång i ettan tycker jag minsann att ALLA ettor ska i där. Så jag är ofta en frivillig aspirant när folk vill ha hjälpmed sådant hehe ;) Människor som failar får en själv att må lite bättre (Y).
Som sagt- SKADEGLÄDJE ÄR DEN SANNA GLÄDJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0