Den hästen ger en ett leende

Ridning av Scotland idag, och den hästen kan minsann få en att le, men på samma sätt kan jag förstå vilket helvetes slit Linn har fått ha med honom. Så himla speciell och faktiskt svår på sitt sätt.
En eloge till dig Linn, inte många som hade orkat rida ut stormen med denna herren!
 
Till själva ridpasset!
Han var väldans stel till vänster idag så lade upp passet utifrån det, mycket ställa och flytta och försöka lura honom lite. I slutet gick han riktigt fint, härlig trav och galopp! Sedan tyckte han det var lite onödigt att skrittjobba och ville hellre köra någon långsammare variant av trav... ;)
 
Han var lite svett efteråt så bädda in honom i ett fleecetäcke medan jag plockade undan alla saker och sedan fick han joina sina vänner i hagen igen! :) Mysigt värre.
 

 

Kommentarer
Postat av: Linn Härestrand

Åååh som jag slitit med den gamle mannen ;) Nästan så man borde hitta de gamla filmerna från provridningarna för att komma ihåg hur han faktist en gång var. Tack för hjälpen ;D

Svar: Det kan jag verkligen tänka mig att du har!
Minns er sedan Micke träningarna på Gark, när jag hade min medryttarponny som hoppade över alla bommarna istället för att trava över dem... Haha!

Det hade varit rätt intressant att se faktiskt! Du får visa dem ;)
Det är lugnt Linn :D
Alexandra

2012-11-06 @ 23:42:31
URL: http://linnsanyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0