Hackkycklingen är jag!

Hahaha börjar misstänka att en viss ridlärare inte är så förtjust i mig...
Kritik är bra och sakerna som sägs stämmer ju för det mesta, men hallå? Det finns fler än mig att kritisera.
 
Aja, när man tjatar får jag iaf till min handställning, det kändes bra med den idag! Så kritiken hjälper ju, bara lite skönt med andrum ibland :)
 
Blev ett pass med goa Bejing på skoltid och hittade lite nya knappar idag också och hon fick verkligen kämpa med svåra övningar som sluta, öppna, bogen in och taken bakdel!
Kämpade på bra, men surare till ibland när det blev jobbigt och då bockade hon lite, men inget som egentligen stör :)
 
Med kommentaren "När du inte åker häst går det ju riktigt bra" avslutar jag dagen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0