Händelserik Torsdag

Well, nu har även jag lov, och har det även nästa vecka ;)
 
Idag avslutades intensivveckan med en "tävling" på en stark och pigg Diwa som fjantade sig på vattenmattan. Men sista delen gick faktiskt bra, för då kom jag ihåg hur jag red henne senast när det gick så himla bra! :P
Så kortfattat: bra avslut och resten skit ;)
 
Har även hunnit rida en häst till idag och direkt efter det styrde jag, mamma och lillebror mot Gekås!
 
Blev lite nödvändiga saker (hårinpackning, deo..) men såklart köptes även chokladkalender <3, en sovtröja och en snygg tshirt in.  Annars agerade jag mest smakråd! :) Så höll helt klart budgeten idag (Y)
 
Nu är jag så trött att jag håller på att somna sittandes, så nu säger jag godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0