Världens bästa överraskning

 
Fick den bästa överraskningen i hela mitt liv när jag steg av tåget idag! Riktigt glad blev jag och kunde inte låta bli att skrika till haha! Inte beredd på det överhuvudtaget och tyvärr kan jag inte säga exakt allt ännu, men i sinom tid ;)
 
Kvällen ägnades i övrigt åt X factor och nu är det Cat woman som underhåller!
 
Imorgon blir det att följa traditionen och kolla på sista filmen om Twiligt- Breaking Dawn part 2! Gänget samlas ännu en gång och rullar mot Jönköping, ska bli riktigt kul! :D
 
Förhoppningsvis hinner jag med lite plugg på förmiddagen, om jag är duktig... :)
 
 
Bilder från veckan!
-Slaveri i stallet ;)
-Busstur mot Flyinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0