Roliga ridpass och plugg

Två hästar ridna idag- Bejing och Cool Breeze.
 
När jag fick Bejing trodde jag först det var ett skämt, eftersom denna lilla unga dam är rätt bra på att bocka... MEN! Lilltjejen på 4 år skötte sig super och bockade inte en enda gång, däremot höll hon på och studsa lite i galoppen, men bara hon inte lämnar marken är jag nöjd ;) Att hon dessutom ser ut som en ponny är ett stort plus! Gillar faktiskt henne :)
 
Att hon dessutom var efter Careful gör ju det extra spännande!
 
 
 
Sedan blev det extra ridning för elever utan häst (som alltid på torsdagar) på Cool Breeze, och även om jag fick kämpa lite med lösgjordheten och att puscha honom då han snabbt blev trött och inte riktigt orkade hålla ihop sig.
Även detta en fin unghäst född 2007 år med fullblodsinslag, och även han efter Careful!
 
Nu blir det intensiv plugg av Religion inför provet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Cool Breeze är ju 5 va? :)

Svar: Sant! Tänkte fel ;)
Alexandra

2012-10-26 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0