Utskälld!

Nu är jag tillbaka för vilket jag kommit fram till, min tredje vecka i skolan! Konstigt, men så är det!
 
Så nu är det full fart med alla kurser igen, samtidigt som hösten börjar smyga sig in på ett hörn.. Inte okej. Men ska bota lite omotivation med träning alldeless strax!
 
Jag har hunnit med ett ridpass här nere, eller egentligen två då jag hoppade upp på min kompis häst och kände lite :P
 
Men red en lektion för vår strängaste ridlärare här nere och blev utskälld på riktigt!
Hon fick rage på min handställning och sa att jag inte en försökte? Hallåå det är en ovana, klart jag försöker, men man glömmer bort också..
Jaja, nyttigt ändå, även om jag tappar flow när jag måste ändra på handen hela tiden och då glömmer att rida - great! ;)
 
Nu har jag börjat med ett nytt beroende i serieväg- New Girl! Än så länge känns vi väldigt lika (huvudpersonen) så jag gillar den ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0