Första riktiga uteritten på...?

Idag har jag varit jätteduktig, typ.
 
Jag har varit hos kiropraktorn, klippt mig och slingat håret, ridit ut med glada Scotland  och tränat på Crosstrainern!
 
Kom på att det måste varit ett år sedan jag red på en riktig ordentlig uteritt?
Nakita red jag ju bara på "terrängbanan" pga alla grävmaskiner som höll på så idag var jag riktigt glad över att komma ut i skogen, riktig skog (!!) som inte bara tog slut utan fortsatte, fortsatte...
 
Helt underbar känsla. Det bästa med att ha hästar i stall på landet VS stall nära stan... ;)
 
NYA HÅRET!
Extremt nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud så snyggt! Passar dig riktigt bra!

Svar: Tackar och bockar snygging! :D
Alexandra

2012-09-26 @ 06:53:14
URL: http://Evvolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0