Lekt tränare!

Idag har jag tagit mig tiden att leka hopptränare, första gången det händer tror jag?
Så satt och kollade bästa Hippson.se för en bra övning (har ni inte kikat in där bör ni göra det nu! Finns både dressyr,hopp och markarbetsövningar :) ).
 
Det blev en lektion för Ida på sin relativt nya ponny- barbacka! Hämtade en halsrem för säkerhetsskull, men den blev ju inte använd en enda gång...
Så balansen gick inte att klaga på alls! ;)
Det blev en låg bana för att allt skulle rulla på i samma stadiga tempo och för att få ett bra flow i det hela! Och det gick super :)
 

Ida & Zantoria under en sadelinpassning :)
 
Sedan höjde vi lite på en oxer och det klippte dom utan problem, så det känns riktigt lovande för dom!
Härligt, eftersom de ingår i mitt framtida Lag till SM i fälttävlan ;)
Men det är ju något år kvar, så det är ingen stress, bara ett himla bra mål att sträva mot! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket! :D

2012-09-30 @ 00:24:07
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0