Hurtig x2

När vi kom hem från Hermanstorp var det så himla fint väder att jag inte ville åka hem och sätta mig på rummet, så istället utnyttjade jag tiden och tog ett pass i solskenet med Beijing och även en springtur!
 
Beijing var riktigt laddad till en början och såg ett spöke (aka sockerbitar vi ridit förbi 4 gånger innan) och slängde sig åt sidan-> sadeln gled på sidan då hon är rund som en boll -> höll på att åka av! Som tur var hade jag sinnesnärvaro nog att trampa ner i den andra stigbyglen, räta upp sadeln och slapp alltså tugga grus idag! Resten av passet gick hon som en klocka och galopperade största delen av passet och jobbade i låg, rund form över en bom. Riktigt härligt pass!
 
 
Nu ska jag sätta mig och ta igen helgens missade plugg. 
 
Måndag: Projektrapport ska in. Biologiprov
Onsdag: Prov i foderlära

Dags att börja kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0