Avsked och filmtips i en smäll

Igår gjorde jag första försöket till att få i alla kläder i en väska. Kommer nog inte att gå...
 
Jag gick en promenad med Josefine igen och även denna gång drog tiden iväg och vi hamnade på ca två timmar och ett avsked på det. Kommer inte se henne mer på ett år nu. Shit. Tur att det finns Skype och att jag nu lovat henne att hålla bloggen någorlunda uppdaterad så man kan se att jag lever ;)
 
Kvällen avslutade jag med att se en film jag trodde skulle vara lite "cheesy" men istället var rakt igenom bra. Den var sorgsen, rolig, söt och hoppfull. Allt i ett, och dessutom baserad på verklig händelse (vilket jag älskar..!)
Sevärd med andra ord! Spana in "We bought a Zoo" nedan!

Fick en ny Quote från denna filmen: "20 seconds of curage, it's all it takes"
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv, ja det får jag göra! bor dock inte såå långt bort, men en bit är det allt :)

2013-08-26 @ 08:05:07
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Princess Lilla Lii

Älskar filmer som är baserade på sanna historier, de är så mycket mer intressanta, tycker du inte? :)

Svar: Jo, de berör på ett helt annat sätt då! Mycket bättre är dem, verkligen :)
Alexandra

2013-08-26 @ 19:05:23
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tackar, älskar din header! :)
Alexandra

2013-08-26 @ 19:18:43
URL: http://storyofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0