Datorer lyckas alltid få mig att tappa humöret

Hej, här sitter en tjej som är uttråkad på Sveriges väder. Jag menar för bara en vecka sedan var det hur varmt som helst och nu har vi regn och rusk. Vill inte ha höst redan i Augusti, vad är detta? Vi borde väl ta växthuseffekten på mer allvar, den sätter vädret i spinn.
 
Sen senast har det varit filmkväll med tjejerna (typ det enda man kan göra nu för tiden) och som vanligt tog det säkerligen1-2 timmar att bestämma första filmen. Likadant varje gång, helt otroligt haha!
 
I onsdags var sista dagen jag tog hand om Harry och torsdagen gick åt utan att jag gjorde något särskilt vettigt alls. Jo, satt i flera timmar och försökte framkalla bilder (100 bilder gratis på Fuji mina vänner! ;) ) men då det tog så lång tid att ladda ner de så loggades jag ut hela tiden. Ni kan räkna ut att jag ville slänga datorn i väggen.
 
 
 
En härlig dag, med andra ord. Wie.
 
Okej, lite positivt nu då! Idag är det Paintball med några från jobbet, får väl hoppas att jag inte får alltför många blåmärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0